čtvrtek 29. listopadu 2018

TIPY NA DÁRKY K VÁNOCŮM

V obchoďáku už nám hrají vánoční znělky a všude jsou adventní kalendáře. Vánoce se blíží, tak už máte vánoční dárky? Já třeba mám už půlku i zabalenou a většinu jsem objednala přes internet, abych se nemusela mačkat v obchodech. Vybrat ten správný dárek, ale nemusí být vůbec lehké.

Proto mám pro vás pár tipů, co by se třeba mohlo druhé polovičce, mamince, tatínkovi, bráchovi, ségře, kamarádce, kamarádovi, babičce a dědovi líbit. 
Samozřejmě všude bude spousta nápadu, tak doufám, že si přečtete i tyhle.


1) DÁRKOVÁ KRABIČKA
Originální dárek pro kohokoliv koho máte rádi. Dárkovou krabičku si můžete rovnou objednat nebo si vytvořit vlastní, podle toho, kdo co má rád. Jako bonus můžete napsat vzkaz.
https://www.darkovakrabicka.cz/
Foto krabičky na mém instagramu



2) TISKÁRNA  HP SPROCKET
Jedná se o kompaktní kapesní tiskárnu, pomocí které můžete ihned vytisknout fotografii z telefonu. Díky tomu vám zůstane skvělá vzpomínka.
Zde: HP Sprocket tiskárna



3)CHYTRÉ HODINKY nebo FITNESS NÁRAMEK
Jako doplněk k vašemu telefonu, aby vám neunikla žádná SMSka nebo hovor. Mnohdy to vypadá i elegantně a dá se použít jako módní doplněk. Potěšit může i sportovce, jelikož  mnoho zařízení je k tomu přímo určených.
Základní fitness náramek například tento: Xiaomi Mi Band 3
Chytré pánské hodinky například tyto: Xiaomi Amazfit Stratos 2
Chytré dámské hodinky například tyto: Samsung Galaxy Watch Rose Gold
Pro sportovce například tyto: Garmin hodinky



4)VYVOLEJ.TO
Další krásná vzpomínka a hned rovnou na zeď, protože si z vašich fotografií můžete udělat plakát. Nechybí ani možnost vytvoření kalendáře, knížky, magnetky a dalších.
Zde:https://www.vyvolej.to/


5)KNIHY
Klasika, ale která nikdy neomrzí jsou knížky. Já jedině objednávám přes e-shop Martinus, odkaz zde:
Tento rok jsem nezapomněla na diář od holek A cup of style. A letos vyšli dvě skvělé knížky a to Veselí a Nejlepší víkend.
Zde:Knihy Martinus



6)FOTOALBUM PAPERG
Určitě podle mě nejoriginálnější album, které jsem viděla. Takový instagram na papíře. Sama jsem o tom uvažovala, ale to spíš až časem, ale na fotky z hp tiskárny jako dělaný, hned máte dva dárky v jednom.
Zde:https://www.paperg.net/produkt/paperg-original/


7)MIXIT
Něco zdravého a přitom dobrého? To je za mě rozhodně mixit, který objednávám každý rok, tento dárek nikdy nezklame. Výhoda je, že buď si koupíte namixovaný tubus a nebo si uděláte vlastní podle chuti. Jako novinku mají drinky nebo zde můžete zakoupit i adventní kalendář.
Zde: https://www.mixit.cz/



8)ELKA PRO PARTNERY
Chcete mít něco stejného? A například nějaké oblečení? Tenhle e-shop nabízí stejné spodní prádlo a to přímo trenky. Mají různé motivy a některé opravdu vtipné.
Odkaz zde:https://www.elka-underwear.cz/trenyrky-pro-pary


9) ŠPERKY
Něco pro maminku, babičku, ségru a přítelkyni? Proč nepotěšit menším šperkem? Parfémem? Hodinkami? To vše najdete na stránce zde: https://www.vivantis.cz/
Sama jsem přes to už objednávala a za mě super.


10)VÍNO
Pro milovníky vína, můžete zvolit nějaké netradiční, které by si normálně nekoupil. Můžete zakoupit i jako dárkové balení a to ve více kusech. Koupit můžete například zde: https://www.vinavsemismysly.cz/


Doufám, že jsem vás trochu inspirovala a něco si z toho vyberete. Vánoce nejsou jenom o dárcích, ale hlavně o tom, aby byli nejbližší pohromadě.
Hlavně silné nervy v obchodech a plnou peněženku.
Další tipy na dárky najdete zde v loňském článku: Tipy na dárky 2017

Pokud byste chtěli z každého provedeného nákupu přes e-shop něco málo ušetřit, doporučuji nakupovat přes portál PLNÁ PENĚŽENKA, protože zde za každý nákup u vybraných prodejců, dostáváte vždy něco zpět a to si můžete následně nechat poslat na Váš bankovní účet.

By sisi.




1 komentář:

  1. Ahoj. Já chtěla manželovi koupit nějaký zážitek asi s tím nemáte někdo zkušenosti? Pokud ano, oplatí se?

    OdpovědětVymazat