pátek 6. dubna 2018

REVIEWS ON BOOK 3

Je tu další z mých oblíbených článků a to recenze na knížky. K Vánocům jsem dostala spousta knížek a tak se s vámi o ně podělím. Popravdě ještě nemám všechny přečtený, ale některé ano. 
V poslední době jsem na čtení neměla náladu, ale to se opět změnilo. Máte taky ty pocity? Že někdy se vám chce číst a někdy ne?
Všechny knížky, které jsem přečetla můžete najít zde:
Všechny knížky najdete zde:


1. Polibek v New Yorku
Autorka: Catherine Riderová

Všechny knížky co tu uvidíte jsem dostala k Vánocům. Jako první je Polibek v New Yorku a opravdu to nemělo chybu. Žánr? Romantický a dokonce i vtipný. Je to o jedné dívce, která uvízla na Vánoce v New yorku a na letišti se seznámila s jedním chlapcem. Musím říct, že po té knížce jsem měla chuť hned odletět do New yorku! A jak to nakonec dopadlo? To by jste si museli přečíst.


2. Šlehačková oblaka
Tereza Salte

Tato knížka hodně lítala na instagramu a to z toho důvodu, že jí napsala jedna známa blogerka. Samozřejmě mi taky nemohla chybět na poličce. Je to o jejím životu ode dna až na vrchol. Samozřejmě jsou tam smutné, ale i veselé příběhy. Ale stojí za to si to přečíst na 100%! Za mě palec hore a opravdu se jí ta knížka povedla. Když jsem jí dočetla opět jsem měla chuť hnedka letět do Osla.

3.Do vody
Paula Hawkins


Tato knížka mě zaujala z jednoho prostého důvodu a to, že je to od autorky fenoménu Dívka ve vlaku. Knížku jsem nečetla, ale film stál za to.
Jako žánr bych volila drama,tragédie a i možná horor. 
Dělí se to na části a je tam spousta osob, které vypraví jiný příběh, ale zároveň to hodně navazuje. Knížka je o ženách, které z ničeho nic najdou mrtvé v rybníku. Bez vysvětlení a proč z ničeho nic se zabili. Vyfotila jsem vám i zadní část knížky, aby vás to navnadilo a popřípadě zaujalo.
Musím, ale říct, že jsem se občas ztratila v tom, jak je osoba příbuzná nebo nepříbuzná s mrtvou dámou. Je to skoro podobné jako v knížce Bábovky. Tady je to akorát víc hororové.
Rozhodně doporučuji 10/10!

4.Ledové sestry
S.K. Tremayne

K téhle kníže mám jenom pár slov.
Žánr? Drama a rozhodně thriller. Nemám knížku ze které by mě mrazilo jako z téhle. Už podle zadní strany je to dost zajímavý příběh a nikdo by nečekal co se nakonec z toho stane.
Jediné co vám můžu říct, že se jedná o příběh dvou dvojčatech, které jedno z nich bohužel zemře. Ale,které doopravdy umře? A kdo za to doopravdy může?? To se dozvíte nakonci knížky.
A dál? To si musíte rozhodně přečíst.
10/10!
PS. Knížka je bohužel půjčená kamarádce,takže jsem ji nestihla vyfotit a zatím se mi nevrátila:D


A jaké žánry nejvíce baví vás? A jak dlouho čtěte jednu knížku??
Když se doopravdy začtu, jsem schopná knížku přečíst za měsíc.
by Sisi.


Žádné komentáře:

Okomentovat