úterý 24. dubna 2018

MOJE NEZBYTNOSTI

Ahoj, vítám vás po dlouhé době u nového článku,který se bude týkat mých nezbytností. Především se to týká doplňků, oblečení a i elektroniky. Když už máme tak pěkné počasí, tak jsem si řekla, že si musím pár věcí nakoupit na dovolenou. Některé věci, co uvidíte na fotce jsou už staršího nákupu, ale některé právě z novějších nákupů.
Nakoupila jsem si spousta šatů, takže jsem k nim musela najít vhodné a ideální doplňky a i hlavně obuv.
Jaké jsou vaše nezbytnosti? A vaše nejoblíbenější barva?
Za mě rozhodně černá,bílá a poslední dobou i růžová.
U mě poslední dobou hlavně kabelky:D.






Tak tohle jsou moje nezbytnosti na léto. Už se těším, až je vytáhnu.
A jak se vy těšíte na léto? Už máte nějaké plány?
My jeden uskutečníme hned v červnu a už se těším.
by Sisi.


Žádné komentáře:

Okomentovat