pondělí 19. března 2018

VONNÉ SVÍČKY-YANKEE CANDLE

Ahoj opět vás vítám po dlouhé době na blogu a dnes se to bude týkat vonných svíček značka YANKEE CANDLE. Když jsem tuto svíčku dostala k Vánocům, takovou radost mi to udělalo, že si to nedokážete představit. 
Dlouho jsem o ní snila, ale říkala jsem si, že jsou hrozně drahé, ale moje drahá polovička mi prostě chtěla udělat radost a to se povedlo.



Ke svíčce jsem si ještě dokoupila tři vonné vosky, které jsem ještě taky nepoužila:D.
Vosky jsou oproti svícím samozřejmě levnější, takže umožňuji zkusit větší množství vůní a díky ním se můžete rozhodnout pro pořízení svíce.




Kdyby jste měli typ, kde tyto svíčky objednávat přes internet, tak jsem jedno ucho.
Mají krásný desing a o vůni ani nemluvím. 
Takové intenzivní vůně jsem dlouho necítila.





Máte i vy nějakou oblíbenou vůni? A osobně co na ně říkáte?
by Sisi.

1 komentář:

  1. Já svíčky přes rok moc v oblibě nemám, ta moje pravá radost z nich přichází až na Vánoce, kdy mám pocit, že to někdy u nás doma vypadá jako ve svíčkárně :) Mám radši nějaké lehčí vůně, ale těžká se u nás o těch Vánocích taky najde. Určitě je ale lepší žít v nějakém větším bytě, protože představa, že nějaký z těchtobytů bude celý vonět od svíčky se mi moc nelíbí, protože vždy je dobré ponechat aspoň jednu místu s běžným vzduchem :)

    OdpovědětVymazat