neděle 11. června 2017

STEZKA V OBLACÍCH/BOUŘKA/SKVĚLÝ DEN!

Tak hrozně moc jsem se těšila nebo spíš s přítelem, až vám napíšeme tenhle článek, protože na Stezku v oblacích jsme se těšili už opravdu dlouho. Konečně jsme si to splnili a nafotili spousta fotek, které doopravdy stojí za to. Od rána počasí bylo nic moc, protože pořád pršelo a hlavně byla mlha. Měli jsme vyjet něco kolem 10hod, ale jak nás znám, vyjeli jsme až kolem půl 11, ale to vůbec nebylo na škodu.
Celou cestu buď poprchávalo nebo bylo zamračeno+mlha. Když jsme přejížděli přes Králíky, což není už tak daleko od Dolní Moravy, tak se najednou tak zatáhlo a začalo hrozně pršet. Báli jsme se, že budeme sedět jenom v autě, ale nakonec se vyjasnilo a bylo to skvělé. 
Hned po příjezdu jsem nám našla restauraci, do které jsme zašli,ale bohužel to byla chyba. Dala jsem si česnekovou polévku, která byla dobrá, ale svíčková omáčka? FŮŮŮJ. Zklamání, ale to nám přece nezkazí náladu ne? Nějaké jídlo!

Autem jsme dojeli k info centru, kde jsme se šli zeptat na cestu. Můžete si vybrat dva způsoby a to buď lanovkou, která je v ceně se vstupem na stezku za 350kč a nebo jít pěšky. My jsme si vybrali jít pěšky, protože nejsme žádný bábovky, abychom se vezli lanovkou :D. Zrovna se běžel nějaký běh a proto jsme museli jít vedle lanovky, vážně do strmého kopce :D..Takže jsem říkala, že bych radši taky jela lanovkou :D. Na rozcestí se dáte už na normální cestu, po které se jde mnohem lépe než do toho kopce. Jenže přišla stokrát horší cesta, která nás dost překvapila. Samé kameny, hlavně do kopce, mokré, protože pršelo, takže na uklouznutí ideální. Doporučuji si vzít pevné boty!
Když jsme došli do cíle, pořád bylo zataženo a nebylo nic vidět, ale nakonec už začalo svítit sluníčko a mohli jsme začít fotit o sto šest :D. Chvilkami bylo sluníčko a chvilkami zase zataženo. Při vstupu jsme platili 200kč na jednoho.
Najednou začal ten krásný výhled :O! Úplně jsem koukala jaká to je nádhera dívat se někam do neznáma a hlavně na přírodu. Velice jsem si to užívala a kochala se. Nafotili jsme spousta fotek a najednou zase zataženo a začal být bouřka. Když jsme šli nahoru začalo více foukat, což můžete vidět na fotkách dole. Nakonec jsme se stihli ještě vyfotit na takové podlaze ani né podlaze, ale zrovna tam kde vidíte až dolů, což některým doopravdy nedělá dobře, ale zrovna já jsem se překonala!  A bylo to famozní.
Nakonec začalo zase poprchávat, tak jsme radši už zamířili k autu a jeli domů. Celý výlet jsem si moc užila a to samí i přítel s jeho mamkou.
Tenhle prima den jsme zakončili skvělou večeří! Losos s bylinkovým máslem a chřestem + opečené batáty.


Moji dva krasavci na cestách!




 





















HAPPY!



Já se nebála, ale přítel? Ten ano, takže je větší posera než já:P





 K fotkám nemusím ani psát popisky, protože některé fotky to ani nepotřebují. Jaké jsme měli počasí? Bouřky, déšť, blesky a nakonec i sluníčko.
Docela dost tam foukalo, takže se radši více oblečte, než některé slečny, které šli v žabkách a kraťasech!

+ ještě fotky od přítele.




Doufám, že vás článek nenudil a uvidíme se zase u dalšího.
A jaké plány máte na dnešek?
by Sisi

Žádné komentáře:

Okomentovat