pátek 9. června 2017

TIPY NA SNÍDANI

Krásný pátek všem. Jak se těšíte na víkend? My moc, protože se chystáme na Dolní Moravu na stezku v oblacích, ze které uděláme buď článek nebo dokonce vlog.

Dlouho už tu nebyl tenhle článek s tipy na snídani, takže si ho musíme opět připomenout. Jak já snídaně miluji, ale hlavně s přítelem. Je možné, že nějaké snídaně už tu byli, ale to nevadí, hold ne vždy nás baví vymýšlet různé recepty. Blíží se nám víkend, takže tenhle článek je úplně ideální. Největší lásku mám ke kaším, vajíčkům a žitným chlebům.

Poslední dobou si s přítelem děláme královské snídaně a to hlavně na terase, kde máme krásný výhled a hlavně spousta sluníčka.
Můžeme rovnou přejít k fotkám.

Dobrou chuť.


Tyto sladké tousty, taky můžete najít zde:https://myblogujeme.blogspot.cz/2017/03/francouzsky-sladky-toust.html. Přítel mi je udělal do postele a opět byli vynikající.



 Volský oko se šunkou a rucolou. Takovéhle snídaně zase miluje přítel.


Skoro jako v Paříži na terase. Skvělý croissant a avokádový toust.




Moje nejoblíbenější lívance? No přece ty z banánů.



Když se dívám opět na tyto fotky, mám hrozný hlad:D. A jak můžete vidět jsou to většinou snídaně pro dva.
Doufám, že vás alespoň trochu inspirujeme. A zajímalo by nás, jaké jsou vaše nejoblíbenější snídaně.
Užijte si víkend.
by Sisi.


Žádné komentáře:

Okomentovat