neděle 28. května 2017

BIRTHDAY, TRIP A GREAT WEEKEND

Když vám píšeme tenhle článek už je nedělní odpoledne, ale hlavně zase konec víkendu. To ale nevadí, protože tenhle víkend byl zase jeden z těch NEJLEPŠÍCH. V pátek jsem celý den byla v práci, ale těšila jsem se na to, až bude večer a přijedou mi rodiče. Hlavním důvodem bylo, že oslavíme maminky narozeniny a můj svátek. Večer jsme chtěli jet na ohňostroj do Brna, ale na to jsem byla až moc unavená z práce. Večer jsme si poseděli, dali si víno a popovídali si o všem možném.
V sobotu ráno jsme přemýšleli kam pojedeme na výlet a rozhodli jsme se, že pojedeme na hrad Buchlov a zámek Buchlov. Hlavně, bylo tak krásné počasí!!! Můžeme jedině doporučit, je to tam velice krásné a to samé i ta příroda všude kolem. Jako první jsme jeli na hrad Buchlov. Vstupné do areálu je 20kč a prohlídka stojí myslím si, že 130kč. Při vstupu se mi stal menší trapas, že jsem nedokázala vyslovit slovo AREÁL moje věta zněla: Prosím čtyři dospělí do arálu! Trošičku trapas:D, ale pozor! paní v okénku mi řekla, že jsem to vyslovila dobře, protože na nástěnce měli napsáno ARÁL, takže jsem to nakonec řekla dobře:D. Nám ale bohatě stačil ten areál, kde jsou i místnosti se sklem a různými výrobky. Tolik fotek máme z tohoto víkendu, že se o ně musíme podělit.



















S rodiči jsme si museli udělat první nebo spíš společnou fotku na Instax mini. Jsem velice spokojená s výsledkem i když tady to není moc vidět. Hrad je velice zachovalý a líbilo se nám tam. Počasí se nám opravdu vydařilo. HAPPY!
Dále jsme si řekli, že půjdeme pěšky na zámek Buchlov, který je  asi 4 km daleko, ale to nás vůbec nezastavilo, právě naopak. Když jsme šli tam, tak všechno bylo z kopce, ale horší to bylo když jsme šli zpátky:D. Dohromady jsme ušli kolem 10km.




























Když jsme vešli do města Buchlovice nemohli jsme uvěřit, jaké domky tam byli postavený:O tak nádherný! Nemám slov. Na náměstí to měli moc krásné a hlavně zachovalé. Když bylo takové teplo, nezbývalo nám nic jiného, než si dát zmrzlinu a já jsem zvolila karamel. Cesta z hradu na zámek nám trvala +- 1hodinu. Šli jsme na zámek, ale jenom do zahrady, která nám opět stačila. Prohlídky totiž nemáme moc rádi. A co vy? Jste spíše na prohlídky nebo ne?
Zámek se nám velice líbil, byl zachovalý a hlavně upravený a na fotku jak dělaný. Nejhorší bylo, když mi potom telefon hlásil 20% baterky..ajajaj..to se mohlo stát jenom mě:D. Dále jsme šli na prohlídku, kde byli různé tříkolky, které doopravdy neměli chybu:D Posuďte sami, která tříkolka se vám líbí nejvíc? Mě to kolo pro tři lidi:D I v dnešní době by se to hodilo.

Šli jsme zpátky na město, na jídlo, abychom se najedli na ty velikánské kopce. Obyčejná restaurace, ale docela dobré jídlo. Cesta zpátky k autu nám netrvala tak dlouho, jako když jsme šli tam.
Z hradu jsme jeli zpátky do Vyškova, kde jsme museli říct taťkovi, aby nás vyhodil doma, že máme pro mamku překvapení, ale že pro něj musíme jet do města, než se vrátí z nákupu. Jeli jsme k nám do květinky, kde jsem mamce vymyslela, že udělám kytici z fotografií a sýrový dort, který se skládal z kozího a kravského sýru.





Dárky jsme předali, pár slziček ukáplo, ale takovou radost to mamce udělalo, že jsem byla nejšťastnější na světě. Mám tě ráda mami!!! Po gratulaci jsem šla nakrájet zeleninu a udělat špízy s přítelem, protože jsme šli na terasu grilovat a nemělo to chybu! A k tomu nesmělo chybět vychlazené grepové pivo a nebo popřípadě víno.








Tuhle momentku jsem si velice oblíbila, protože byla co? Nečekaná! 


Neděli ráno jsme jeli na zápas, kde hrál přítel, ale bohužel nebyl zrovna nejlepší! Bylo opět krásné počasí, které musím velice pochválit, že tenhle víkend to vyšlo na jedničku. K obědu jsme si dali grilovanou zeleninu s klobáskami a nemělo to chybu! Teď dopisuji tenhle článek a jdu si lehnout, protože jsem úplně mrtvá. Doufám, že se vám článek bude líbit a uvidíme se zase u dalšího.
A jak jste si užili vy víkend? Pište do komentářů budeme jedině rádi!
by Sisi



























Žádné komentáře:

Okomentovat