čtvrtek 16. února 2017

HAPPY VALENTINES DAY

Valentýn každý slavil jinak a nás napadlo, že se podělíme o ten náš den neboli dva dny. Samozřejmě láska by se měla dokazovat každý den, ale dát si to najevo zrovna v tento den není též špatné. My si lásku dokazujeme každý den a jsme nejvíc šťastní. Letos jsme si řekli, že to oslavíme doma, ale rozhodně báječně, abychom na to vždy vzpomínali. Nevěděla jsem, co koupit příteli tak jsem ho hned v pondělí pozvala do kina na film PSÍ POSLÁNÍ. Ano nebyli jsme na odstínu temnoty jako každý a vůbec nám to nevadilo. Film jsme si užili i když byl chvilkami smutný. Potom jsme si nakoupili skvělé rakety na badminton hurá!


Máme prostě skvělý výhled.


Směr kino-ikea



Můžeme jenom doporučit.

V úterý ráno jsem hned musela do práce..achjo..Prostě den zamilovaných, to se nedá nic dělat. Lidi  čekali už od rána na kytky. Opravdu jsme nestíhali, ale díky bohu jsem končila už ve 14:00 tak jsme mohli něco odpoledne podniknout. Odpoledne jsem nám napustila vanu po práci se svíčkami a bylo nám moc hezky k tomu jsme si pustili film. Na večeři se nám moc nikam nechtělo, tak jsme si řekli, že si skvělé jídlo uvaříme sami doma a taky že jo. Udělali jsme si pstruha s americkými brambory a zeleninou. K tomu svíčky a květiny. A musím dodat, že jsem dostala tu nejhezčí květinu z tulipánu, které tak miluji. A dali si dobré bílé víno. No byla to MŇAMKA. Večer jsme si zahráli nevinné hrátky, které jsme vám doporučili v minulém článku co dát k VALENTÝNU.  Zase svíčky, víno a potom už jenom ležení v posteli. Tohle prostě miluji! Jenom tak plout životem se svým milovaným. HAPPY.! 

Valentýn i v práci.






Naše první nana cream podle blogerky Dblog.









Vypadá to skvěle a i skvěle to chutnalo. Večer jsme si moc užili se vším všudy. Prosím víc takových dnů!♥

A k tomu vášnivé losy ve kterých určitě něco vyhrajete:-P

A jak jste trávili Valentýna vy?
Doma nebo venku?
by Sisi.


Žádné komentáře:

Okomentovat