úterý 31. ledna 2017

Jak vydělat na internetu?

Ahoj, dnes vám dám pár typů, jak si přivydělat na internetu.

Nebude se jednat o žádné "klikačky", takže nebudete muset klikat na otravné reklamy, které by vám chodily do emailu a za několik dnů by jste měli zaspamovanou celou schránku, navíc by jste po čase zjistili, že nic nevyděláte.

Popíšu vám, co opravdu funguje a na čem si opravu přivyděláte. Samozřejmě nečekejte milióny, ale za rok si něco kolem 2-4.000,- jistě vyděláte.

V čem to spočívá? Co pro to musíte udělat? Stačí jen vyplňovat dotazníky. Ano, opravdu je to tak jednoduché. Do emailu vám vždy přijde odkaz na dotazník a vy poté jen vyplníte. Aktuálně s přítelkyní jsme zaregistrováni na 3 portálech, ze kterých jsme už dohromady vydělali přes 3.000,-.

první z nich se nazývá Národní panel, odkaz naleznete na konci článku nebo ve videu na Youtube, kde vše popisuji. Jednoduše se zaregistrujete přes email nebo FB účet. Vyplníte několik osobních údajů a můžete vyplňovat. Každý dotazník Vám zabere od 5 do 30 minut a obvykle podle délky dostanete výši odměny. Zde jsou tzv. "oplatky". Za každých 2000 oplatků si můžete nechat zaslat na účet 200,-.

Druhá varianta je portál TNS-AISA. Popis a odkaz opět na Youtube nebo na konci článku.
Princip je úplně stejný, jen pro registraci je nutné zadat rodné číslo a následně vám přijde dopis s přihlašovacím jménem a heslem. Zde mi přijdou některé dotazníky zajímavější, jelikož zde bylo třeba i testování daného výrobku či nápojový deník, to spočívalo ve vyplňování vašeho pitného režimu.

Jako poslední je Talk online panel. Stejný způsob registrace jako u Národního panelu. Opět vyplňujete dotazníky, zde sbíráte body, za každých 2000 bodů máte možnost si nechat na účet zaslat 350,-.

Pokud se rozhodnete zapojit do některého z projektů, napište mi prosím váš email dolů do komentářů a já vám zašlu do emailu doporučení. Tímto mi pomůžete a budu vám vděčný.


Národní panel: https://www.narodnipanel.cz
TNS-AISA: https://www.my-map.eu/cz/PredRegistraceV.aspx
Talk online panel: https://talkonlinepanel.com/cz


3 komentáře:

  1. Zkuste také www.stastnavyhra.cz. Jedná se o portál, kde lze vydělat peníze a to zdarma. Stačí jen vybírat losy. Zkuste a uvidíte. :-) Opravdu funguje, kladné recenze najdete na fb.

    OdpovědětVymazat
  2. Peníze se dají vydělat snadno. Jen musí člověk vědět jak a nebát se občas trochu zariskovat. My jsme začali peníze investovat. Přes to, že se to přítelovi moc nezdálo, tak já jsem do toho chtěla jít. Zaujala mě nabídka firemních dluhopisů a naštěstí se nám investice vrací, takže jsem měla dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s vámi souhlasit. Důležité je opravdu ale to, aby člověk věděl jak na to. To, že je ale dnes internet prakticky všude dostupný je určitě výhoda. A způsobů, jak si přes internet vydělat nějaké peníze je dnes taky celá řada. Já nedávno například narazil na tento článek, který se právě přesně tomuto tématu věnuje.

      Vymazat