úterý 9. ledna 2018

WINTER OUTFIT

Tak a už máme rok 2018, takže vám přeji ať si ho užijete na maximum a ať je lepší než rok 2017. My jsme to hned pojali krásně a oslavili jsme 3.leté výročí.

Včera bylo krásné počasí, tak jsme se rozhodli, že se půjdeme fotit naším novým fotoaparátem Olympusem e-pl7♥! Není možný, že jsem se ho konečně dočkala. DĚKUJI!!! Jediné co byl problém najít místo, kde se budeme fotit. Zvolili jsme tajně ušitou pěšinu, kde moc lidí nechodí.

K Vánocům jsem dostala novou béžovou kabelku a hodně dlouho jsem přemýšlela s čím jí zkombinovat. Řekla bych, že k černé a bílé barvě se to hodí. Takže jako první co jsem věděla, že si vezmu bude černé dlouhé tričko, šedá tylová sukně, punčocháče, boty a bílé doplňky (náramky a hodinky). Jenže co na to? Najednou jsem objevila na věšáku béžový polo svetřík bez rukávu přesná barva jako té kabelky, takže jsem šla do toho. Díky bohu mi nebyla velká zima.
Ideální outfit do města a nebo do kavárny kam jsme šli po focení. Se zahřát.











Sukně-orsay , Svetr alá pončo-takko, Silonky-takko, Tričko-new yorker, Kabát-ffmoda, Boty- deichmann

Jedna společná kterou jsem si strašně oblíbila! I love you.


Doufám, že se outift bude líbit a uvidíme se zase u dalšího článku.
I a M.


Žádné komentáře:

Okomentovat