sobota 30. prosince 2017

JAK SI PLNÍM SNY 3

Je tu další oblíbený článek a to jak si plním  sny neboli se mi plní. Tenhle článek se nedá psát každý měsíc, protože tak rychle se mi sny neplní, ale jde to určitě dobře. Hned tři věci, které jsem si přála nebo snila o nich se mi splnili na narozeniny a na Vánoce. Opravdu Šťastné a Veselé.

Jinak samozřejmě jsem měla radost ze všech dárků, ale hlavně z toho, že rodina byla pohromadě a zdravá.

Doufám, že v roce 2018 se mi splní více snů.

Jako první co tu mám tak jsou ponožky HAPPY SOCKS.




Několikrát jsem je viděla na instagramu, takže mi taky nemohly chybět v šatníku. Líbily se mi hlavně kvůli motivům a jak jsou dlouhé. Barva jednoznačně černobílá. No takže, jsem si je přála k Vánocům a Ježíšek mi to splnil. 

Jako druhou věc tu mám svíčku od YANKEE CANDLE.




Panebože...tahle svíčka..to je něco úžasného. Viděla jsem jí už několikrát v Brně v Avionu a hned se mi zalíbila, ale ta cena? Jo popravdě tahle svíčka je dost drahá a to mám jenom tu střední nebo dokonce malou velikost. Samozřejmě mě Ježíšek zase vyslyšel, i když jsem o tomhle dárku věděla+ jsem si sama koupila ještě dva vosky. Všechny tři vůně jsou božííí.

Poslední a třetí věc je OLYMPUS PEN E-PL7




Tuto věc jsem dostala na narozeniny a moje slova? Omg, omg ty ses zbláznil. Po tomhle jsem snila už tak +- 3 roky! Než jsem ho, ale našla, tak mi to trvalo, protože přítel si s tím vyhrál a musela jsem ho hledat jak po bytě, tak i venku, ale je to ten nejúžasnější dárek! Teď se bude fotit úplně samo.


Takže si můžu z papíru odškrtnout tyhle tři věci ze seznamu přání.
A jak si užíváte Vánoční prázdniny a jak se těšíte na Silvestra?
Uvidíme se u dalšího článku.
by Sisi.











Žádné komentáře:

Okomentovat