pondělí 11. září 2017

REVIEWS ON BOOK 2

Ahoj konečně po dlouhé době píšu článek, který se týká knížek, které jsem přečetla a chci se s vámi o ně podělit. Tyto články nejdou psát každý měsíc, protože takový čtenář ještě doopravdy nejsem, ale i tak mě to opravdu začalo bavit. Doufám, že vás minulý článek zaujal a teď se o to pokusím znova. O kterém si můžete přečíst zde:https://myblogujeme.blogspot.cz/2017/01/reviews-on-books-ahojte-vsichni.html
Nejsou to nějaké naučné knížky to ne, ale rozhodně jsou o lásce, která mě opravdu baví. Mají zajímaví děj a rozhodně ještě lepší konec. Zajímalo, by mě jaké jsou vaše nejoblíbenější knížky a jak často dokážete sedět u knížky. A budu ráda za jakýkoliv typ na knížku:).

1.
Hra s láskou
Autorka:R.L. Mathewsonová

Tuto knížku jsem si pořídila, protože jsem zjistila, že mám první díl nebo možná druhý? Teď si nejsem opravdu jistá:D. Opět mě tato knížka nezklamala, ale nedokážu říct, která je lepší. Doporučuji spíše 18+! Dejte na mě! Zase jsem jí měla přečtenou ne za měsíc? Jsem teď opravdová čtenářka:D.

2.
Lásce na stopě
Autorka:Alexandra Potter

Achjo..další romantická knížka? No nejsem blázen do lásky? To sice ano, ale spíše do romantických příběhů. V tomto článku je první a i druhý díl. Opět jsem nevěděla, že je první i druhý díl, ale díky mému skvělému příteli jsem to zjistila. Jak najít lásku? Najdete právě v této knize. Nejdříve dramatický začátek, ale ten konec? Ale jediné co vám můžu říct je, že nejdříve hlavní hrdinka hledá svojí sestru, ale co doopravdy nakonec najde? O tom vám nenapíšu, abych vás alespoň trochu navnadila. A teď když jsou prázdniny, najděte si volnu chvilku a začtěte se!

3.
Láska z Paříže
Autorka: Stejná jako u předešlé knížky

Pokud si přečtěte tu knížku nad ní, hned budete vědět o co jde. Je to druhý díl, který je opět zamotaný, romantický, ale i smutný. Opravdu mám tenhle žánr u knížek ráda, ale teď jsem zvolila i jiný žánr a jsem opět zvědavá, jak mě to bude bavit. Ještě jsi nenašel/nenašla lásku? Tak si alespoň přečti příběh o téhle hrdince, jestli ona našla to co hledala.

Tento týden jsem si v knihkupectví pořídila další dvě knížky, o kterých vám určitě napíšu v příštím článku!
Sama jsem zvědavá jak mě budou bavit.
by Sisi.