neděle 8. září 2019

REVIEWS ON BOOK 4

Máme tady další článek, který se týká knížek. Většinu jsem dostala k Vánocům a jednu k narozeninám. Ano, přidávám trochu opožděně článek, ale třeba vám dám tip co si koupit letos k Vánocům. Teď poslední dobou vůbec nemám chuť číst nebo spíš není vůbec čas, ale člověk si musí najít čas a relaxovat!
Všechny knížky mám z e-shopu Martinus.
https://1url.cz/PM38C

Veselí od Radky Třeštíkové
Nejlepší víkend od Patrika Hartla
Diář od holek z Acupofstyle
Zlomené duše od Simone St. Jamesové
K narozeninám jsem dostala:
Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové
A přítel dostal:
Tatér z Osvětimi od Heathéri Morrisové

1) ZLOMENÉ DUŠE-Simone St. Jamesové
Knížky, které čtu nejčastěji jsou komedie a romantické. Tato knížka, je ale úplně jiný případ. Čtyři nerozlučné kamarádky ve strašidelné internátní škole, kde jedna z nich záhadně zmizí. Odehrává se rok 1950 a současnost 2014, kde se na scéně objevuje novinářka Fionu, která chce zjistit pravdu, aby vyřešila dvě záhady, které? To si  musíte přečíst. V této knížce najdete velkou dávku strachu, nečekaných zvratů a konec příběhu. Upřimně bych doporučovala jí číst za světla. A popravdě si myslím, že by z toho byl i dobrý film!

2)NEJLEPŠÍ VÍKEND-Patrik Hartl
Tady toho autora opravdu obdivuji a mám ze všech nejraději. Přečetla jsem od něj už dvě knížky a obě neměly chybu. Tato je o přátelích, který mají různé příběhy a problémy, které se snaží vyřešit díky novoročnímu předsevzetí na Silvestra, které se jim buď podařilo nebo naopak. Měli na to dost času? Za celý rok? To si musíte přečíst.

3)NEŽ JSEM TĚ POZNALA-Jojo Moyesová
Tato knížka má i svůj film, ale to se rozhodně nevyrovná knížce. Knížka je velice dobře propracovaná, přímo do detailů a i uroníte pár slziček. Musím říct, že když jsem knížku četla, měla jsem pořád chuť se dívat na film.
Pár úryvků o knížce: Neobyčejný silný příběh jedné lásky. Fantastické čtení. Mám sto sedmnáct dnů, během nichž musím Willa Traynora přesvědčit, že má proč žít.
Překrásně napsaná kniha.

4)VESELÍ-Radka Třeštíková
Miluji knížky od této autorky, vždy jsou něčím zajímavé a vtipné. Někomu se může stát i to, že když se do ní člověk pořádně začte, může mu být hlavní hrdinka podobná. Hodně se tam dočtete nebo spíš autorka to píše v "moravštině", takže pro mě teď ideální. Po této knize si člověk uvědomí, že rodiče má jenom jedny a měl by si jich vážit a dávat co nejčastěji najevo, jak je máme rádi. Určitě doporučuji přečíst.
A menší otázka- dozvíme se vše o hlavní hrdince?

5)DÍVKY Z TRAJEKTU- Lone Theilsová
Tuto knížku jsem měla půjčenou od kamarádky, které jsem to dala na Vánoce.
"Loď doplula. Ty dvě však ne."
Příběh je o dvou mladých slečnách, které měli přijet trajektem do Londýna, ale tam nedorazili. Co se slečnám stalo? Skočili přes palubu? Někdo je unesl? A nebo je vše úplně naopak než se zdá? To se snaží vyřešit novinářka Nora Sandová. Chvilkami jsem měla husí kůži a věřte, že jak začnete číst, tak až do konce.




Doufám, že jsem vám dala nějaké tipy na knížky, co číst v takovém škaredém počasí:)
Hezký zbytek neděle.

By Sisi.



Žádné komentáře:

Okomentovat