neděle 15. července 2018

BARCELONA RANDOMS

Ahoj, vítám vás po dlouhé době u nového článku, který se bude týkat Barcelony. Další splněný sen. A můj první let. Moje pocity z letadla, jsou pořád smíšené a nervózní:D opravdu mi nebylo dobře, ale ten výhled byl božský!







Do Barcelony jsme přiletěli na večer, takže jsme se potom šli pouze ubytovat a nakoupit něco na večeři. 

Druhý den, jsme si přes aplikaci koupili kola a vyrazili na ty nejznámnější památky. Jako je Park Güell, Sagrada Família, Trhy La Boquería, La Casa Millá, na pláž La Barceloneta + přístav, který stojí za zkouknutí a nakonec na kopec Montjuic. Večer jsme byli opravdu vyřízený a nachodili i 30k kroků. Mazec.









































Třetí den jsme se vydali do Zoo, která nás rozhodně zklamala, za ty peníze. Dále jsem se těšila do Parc de la Ciutadella. Krásná projížďka na loďce a za mě rozhodně nejkrásnější památka. Taková romantika. Omg.(<3). Potom jsme skončili na pláži A pořádně se vykoupali. Opravdu počasí vyšlo na jedničku. Takže jsem si spálila záda a mohli jsme jít na narozeninovou večeři. Do známé restaurace Bacao burger, kde opravdu dělají famózní burgery. Dále na doručení do Vioko, kde dělají skvělou zmrzlinu, kterou jsem měla všude pod sebou:D ..ach to sluníčko. Dále metrem domů a odpočívat.














Čtvrtý den jsme strávili na hoře Tibidabo, kam jsme se vydali v tom pařáku pěšky a zabralo nám to +- hodinu a půl. Za mě výhled 10/10, ale bohužel dopoledne ještě byl nad Barcelonou nějaký opar. Zkusili jsme dvě atrakce a nakonec jeli zubačkou zpátky do města na oběd. Kde jsme si dali oběd a zajeli na známý trh a nakoupili různé suvenýry a jídlo. Nakonec jsme večer zakončili skvělou večeří, která není vyfocená, protože hned skončila v břiše:D a nejvíc silným mojitem! ever! A naposled noční fotky před stadionem.

























V pátek nás čekala poslední snídaně, kousek od bytu, kde jsme chvilku pobyli, aby nám to uteklo, než jsme se vydali zpátky na letiště. Oba dva lety měli zpoždění, ale díky bohu to ničemu nevadilo. Celý výlet byl opravdu skvělý,stálo to za to. Užili jsme si to na maximum.


A další cestování nás už čeká!!!
by Sisi.

Žádné komentáře:

Okomentovat