neděle 15. ledna 2017

REVIEWS ON BOOKS

Ahojte všichni. Dneska, když je venku tak ošklivé počasí, jsem si pro vás připravila takový menší článek o knížkách, které jsem četla, a které právě čtu. Ráda bych vám napsala, co si o nich myslím a třeba vás to zaujme a budete si ji chtít taky koupit nebo spíše se donutit ke čtení,tak jako já. Přiznám se, že jsem dříve měla odpor ke čtení.

Strávit dvě hodiny u knížky? Bez internetu? Jenom tak si číst?
Ano, přišla mi to jako hloupost, když se můžete podívat doma v klidu na film, ale jeden den mě v knihkupectví zaujala jedna knížka, a tak jsem si jí koupila. Nejčastěji jsem ji četla v práci a opravdu mi nevadilo jenom tak sedět a číst si. Byl to takový relax pro mě samotnou.

Od té doby jsem začala mít čtení tak moc ráda, že jsem schopná jednu knížku přečíst za měsíc! Taky je to moje předsevzetí, abych každý měsíc přečetla jednu knížku. Takže dost povídaní a rovnou přejdeme k fotkám a k tomu, co vám o nich chci napsat.

POPULÁRNÍ SNADNO A RYCHLE
1.

Touhle knížkou to všechno začalo. Moje zamilování do knížek a hlavně touha. V knihkupectví mě zaujala na první pohled, což se mi často nestává. Sice je to spíš pro náctileté, ale to vůbec nevadí. Je tam dost užitečných rad a většina dívek se v ní dokáže najít a hlavně vcítit. Rozhodně můžu doporučit.
Autorka: Maya Van Wagenenová


DOHODA S LÁSKOU

2.

Druhá, která mě zaujala jenom obsahem a obrázkem. Stačilo si přečíst jednu větu a už jsem měla jasno. Jak se říká, holka a kluk nezůstanou jenom u kamarádství. Tahle knížka je toho názorem, a proto stojí za to, si jí přečíst. Jenom malé upozornění, knížka je spíše pro 15+. Její děj mě samotnou překvapil, ale musím říct, že mile. Proto si chci koupit od stejné autorky druhou knížku a doufám, že bude stejně skvělá. Tuhle knížku bych zvolila spíše pro ty, které mají rády zamotaný děj, ale zároveň romantický. Já osobně jsem jí měla přečtenou ani ne za měsíc? Což je u mě rekord.
Autorka: R. L. Mathewsonová
Druhá knížka od ní: Hra s láskou.


BÁBOVKY
3.

Tak tuhle knížku snad zná už každý. Hodně koluje na sociálních stránkách, instagramu a u známých blogerek A Cup of Style. Hodně mě zajímalo, o čem tato kniha je. Když člověk řekne kniha Bábovky, hned si představí pod tímto pojmem bábovku s čokoládovou polevou. Přála jsem si jí pod stromeček a co tam bylo? Tato kniha!♥ Happy!!! Nic mi neudělalo větší radost, než diář od blogerek A Cup of Style. Když přišel ten první moment, kdy jsem jí mohla začít číst, na nic jsem se netěšila víc. Do ničeho jsem nebyla více zažraná jako do téhle knížky. 12 žen, 12 osudů, ale stejně propojené. Tuhle knížku řadím na stupnici 1/10 na 10!!!♥ A i vzhledem vypadá skvěle.Myslím si,že by jste si jí měli koupit a to kdy? HNED!
Autorka: Radka Třeštíková


My favorite.

A jakou knížku máte nejraději vy? Ráda se nechám inspirovat.
Není na klidný pocit při čtení knížek.

Myslím si, že neděli není možno lépe zakončit než novým článkem.
by Sisi.

Žádné komentáře:

Okomentovat